A 6è ens agraden les mates!

Els alumnes de sisè hem estat fent diferents activitats a l’hora de mates que ens han agradat molt. Vam començar el curs fent una estadística de “com som quan fem matemàtiques”i ens vam poder conèixer una mica més.

També vam sortir fora de l’escola per fer una activitat en grup on ens havíem d’ordenar i classificar per tal de  “descobrir” els tipus de variables estadístiques que hi ha.

A l’aula hem fet kahoots, un escape room amb enigmes i un experiment per saber si escoltar música influeix a l’hora de memoritzar. Seguirem divertint-nos i aprenem!