3r: Fem estadísitca!

En l’àrea de matemàtiques hem estat treballant alguns  conceptes sobre estadística.

Vam començar fent-nos preguntes sobre diferents temes, vam recollir dades que ja teníem a l’escola, com les dades que sabem sobre els mesos dels nostres aniversaris. També vam investigar sobre quines joguines preferíem els alumnes de 3r, perquè necessitàvem dades que no teníem. Amb totes aquestes dades vam fer un registre de freqüències.

Quan ja vam obtenir els resultats, els vam representar en diagrames de barres i en diagrames lineals amb el nostre propi cos, i va ser molt divertit!

Finalment, sobre paper, vam interpretar els resultats i en base als resultats, vam saber explicar les característiques i què representàven aquells gràfics. Estem molt contents amb el resultat de la nostra feina!