2n, 3r i 4t: Projecte d’Educació Física

Els pirates ens embarquem en una aventura!

Els alumnes de 2, 3r i 4t ens embarquem en un nou projecte a l’assignatura d’Educació Física. Aquest projecte s’anomena els pirates ens embarquem a l’aventura! En aquest segon trimestre i cada 15 dies, ens trobem barrejats alumnes de classes diverses (per exemple 2n i tercer junts, 3r i 4t…).

Els alumnes grans han triat als seus fillols i ara s’han endinsat en aquesta aventura padrins i fillols, aprenent molt un dels altres i gaudint dels jocs i activitats de manera cooperativa.

El primer dia del projecte, la majoria dels grups van aconseguir el primer repte proposat! Van construir un vaixell amb molt de material que tenien, no podien deixar cap material sense utilitzar i quan el cronòmetre va arribar a cero, van haver d’embarcar tots junts, sense deixar cap part del vaixell ni cap company/a. Va ser molt divertit!!

Quina serà la propera aventura que ens esperarà?

Aquí us deixem algunes fotos i video de la primera sessió.