Tallers d’Història a 1r i 2n d’ESO

Aquest curs com que no hem pogut fer les sortides d’altres anys, hem iniciat els “Tallers d’Història”. Dediquem algunes hores de Socials de 1r i 2n d’ESO a posar en pràctica els coneixements de les èpoques que s’estan treballant a classe. Els alumnes de 1r d’ESO han pogut comprovar com era pintar amb pigments i escriure en cuneiforme tal i com es feia en aquella època. Els alumnes de 2n d’ESO han fet maquetes de les esglèsies medievals i han creat vitralls com els de les catedrals gòtiques que estaven estudiant. A continuació podeu veure una mostra de la seva feina que està exposada al hall de l’IE.

..

. .