PANELLETS A L’IE

FEM PANELLETS AMB L’ALUMNAT D’INFANTIL DE L’IE

Dilluns, 28 d’octubre, l’alumnat de Projecte Edèn vam anar a Infantil a fer panellets. Cada alumne de PE va anar a una classe a ajudar en aquesta activitat. Va ser experiència molt maca i molt divertida. Ens va agradar molt compartir  aquesta tradició amb els més petits de l’IE.

A continuació, us deixem la recepta per si la voleu fer durant aquest pont.

Alumnat de Projecte Edèn

Recepta de panellets

Ingredients

200 gr de patata

500 gr d’ametlla en pols

450 gr de sucre

200 gr de cacao en pols

Preparació

Aixafem la patata bullida, li afegim la farina d’ametlla i remenem. A continuació, li afegim el sucre i tornem a remenar. Per últim, posem el cacau en pols i remenem per última vegada. Amb la massa resultant, es fan boletes i es col·loquen en una safata, prèviament untada amb oli o margarina. Posem la safata al forn (que prèviament haurem encès per tal que ara estigui calent. Finalment, posem els panellets al forn a 225-250 graus de 8 a 10 minuts.