Apadrinem el patrimoni 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO van començar la setmana passada el projecte Apadrinem el patrimoni. Fins el mes de gener faran un seguit d’activitats que els ajudaran a descobrir un espai molt important del patrimoni artístic, històric i natural de Lloret de Mar: Sant Pere del Bosc. La primera setmana els alumnes, que durant aquests dies són periodistes d’una revista mediambiental, han rebut un encàrrec: han d’investigar què està passant a Sant Pere del Bosc. Una font d’informació secreta que no vol revelar el seu nom, fa dies que els envia missatges codificats i els deixa pistes per l’IE. Amb tota la informació que han trobat aquesta setmana, hauran d’escriure un reportatge amb tot el que han descobert i participar en un debat.