P3 Els nens i nenes de 3 anys comencen l’escola

Benvolgudes famílies ,
Els nens i nenes de P3 ja hem començat un nou curs al Institut escola .
Estem molt contents, P3A som la classe de La Selva i P3B la classe del Bosc. Ja tenim “Mowglis, Balloos , fadetes i follets”.
Poc a poc ens estem adaptant a l’escola .
Comencem a fer nous amics, juguem a la classe ,al pati, a la sala de psicomotricitat i a la biblioteca . Aprenem moltes coses noves.
Ja hem fet la primera sortida : caminant pel bosc de Fenals hem anat a la Casa del mar .
Ha fet molt bon dia, hem menjat galetes per esmorzar ,hem jugat a pirates, hem aprés coses del bosc i hem conegut animals i algues del mar. Ens ho hem passat molt bé , és molt divertit!
Esperem que us agradin les fotos.
“Ja som grans”!