Fem gresca i xerinola al Carnaval de l’escola!!

El passat divendres dia 1 de març, els alumnes d’infantil i primària de l’Institut Escola de Lloret de Mar, vam celebrar la festa de disfresses de CARNAVAL.

Al llarg de la setmana, els nens i nenes vam haver de seguir les consignes que el rei Carnestoltes ens manava per tal que el dia de la festa de Carnaval, tots poguéssim dur la nostra disfressa.

Petits i grans, varem anar plegats a la pista de l’escola i vam lluir les nostres disfresses. Seguidament, ens vam  preparar per rebre a la reina del Carnaval, que va donar inici a la festa. Els alumnes de 6è de primària ens van representar diverses coreografies perquè poguéssim ballar-les tots junts. Els balls tenien molt ritme i van ser molt divertits!!

Tot seguit, cada un dels cursos ens vam asseure en rotllana i vam menjar patates xips. En acabat, vam continuar ballant i cantant!!

Vam fer gresca i xerinola i ens ho vam passar d’allò més bé!!