Unió dels carrils bicis de Lloret gràcies als alumnes de l’IE Lloret

Enguany l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat un projecte d’obra i servei emmarcat en l’acció educativa de servei comunitari.

El projecte ha tingut per objectius fomentar i promoure entre l’alumnat:

• Els valors de la sostenibilitat.
  • La sensació de pertinença i arrelament a la localitat.
  • La participació ciutadana activa, conscient i democràtica.
  • Donar resposta a les necessitats socials emergents.
  • El treball en xarxa i la coresponsabilització.
  • La mentalitat de millora constant.

A més, ha proporcionat l’adquisició de coneixements en matèries com les ciències socials, l’educació física i l’educació eticocívica.

LA l’IE som una comunitat molt sensibilitzada amb el medi ambient, fet pel qual utilitzem diariament i amb gran aprofitament els aparcaments de bicicletes a dins l’Institut Escola que l’Ajuntament va instal·lar com a resultat del PMUS (Pla de Mobilitat Sostenible) de Lloret de Mar 2014-2019.

Publicacions a on es fan ressò del treball fet pels alumnes:

Diari de Girona

Nova ràdio Lloret amb alumnes i alcalde

Nova ràdio Lloret amb alumnes i professors

A continuació podeu veure en fotos, la trobada entre els alumnes de l’IE Lloret i l’alcaldia