Sortida dels alumnes de 3r d’ESO a Sant Pere del Bosc

Dimecres els alumnes de 3r d’ESO van fer una sortida a Sant Pere del Bosc per completar el projecte d’ “Apadrinem el patrimoni” que estan fent des del mes de desembre. La font secreta que abans de Nadal els havia fet arribar pistes perquè descobrissin que estava passant en aquest espai, aquest cop els ha fet arribar tot de proves que els diferents grups havien de completar durant el camí, mentre anaven descobrint alguns elements patrimonials. També tenien un encàrrec: gravar un vídeo en anglès explicant tot el que havien descobert durant el projecte. Ben aviat segur que en podrem veure algun d’acabat!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *