Sortida 2n ESO Girona

El passat mes de febrer l’alumnat de 2n d’ESO va visitar Girona per conèixer com era  el monestir de Sant Pere de Galligants a l’ época medieval. També varem realitzar  un taller d’ escriptura medieval que ens va permetre posar-nos a la pell dels monjos d’ un scriptorium.

Més tard es  va realitzar l’ activitat  Art in the Street pel centre de Girona.

Després de conèixer i veure diferents peces d’art al carrer exposades dins la matèria d’anglès, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una cursa d’orientació pels carrers de la ciutat de Girona. El resultat final van ser un collage de fotos de cada grup com que els que mostrem a continuació.

Enllaç fotos