Programa Erasmus + per a professors a Dinamarca

Del 26 al 30 de setembre, en Josep Pérez i l’Eva de la Torre han visitat el centre Ungaalborg Uddannelsescenteral, situat a Aalborg, Dinamarca.

Els professors han pogut comprovar com es treballa en aquest centre que treballa exclusivament amb alumnat vulnerable, amb alumnes provinents de diversos països i que es troben en situacions molt especials i en alguns casos molt complexes.

A les aules s’aposta per la metodologia basada en la codocència, és a dir, 2 o fins i tot 3 professors a l’hora a l’aula, amb grups de 15 a 20 alumnes. Les aules són espaioses i amb recursos per tot l’alumnat.

Properament, en Josep i l’Eva compartiran amb el claustre de professors aquest aprenenetage.

Una bona experiència que de ben segur treurem molt de profit.

Alicia, Louise, Eva i Josep