Olimpíades

Benvolgudes famílies:

El passat divendres 17 de Maig l’alumnat de 1r d’ESO i 6è de Primària de l’Institut Escola va participar en les segones Olimpíades Esportives Inter-escolars entre les escoles i IES de Lloret de Mar. Aquesta jornada esportiva es va realitzar durant tot el matí en diferents instal·lacions esportives de la nostra població: pistes municipals d’atletisme, piscina municipal, pavelló municipal, pavelló del Molí, pavelló del Pompeu Fabra i el gimnàs de l’Institut Rocagrossa.

Les diferents seus van albergar un conjunt d’activitats i dinàmiques físic-esportives amb les quals es pretenia no només difondre la importància de la pràctica de l’esport i els hàbits de vida saludable, sinó també potenciar la coneixença entre els diferents nois i noies de tots els centres de Lloret de Mar.

Malgrat que la pluja va condicionar la primera part del dia, la jornada es va desenvolupar amb normalitat i els alumnes van poder realitzar les proves d’atletisme i de natació, així com els diferents tallers de joc motor. Com l’any passat, des de l’Institut Escola estem molt contents de participar en aquest esdeveniment i esperem noves edicions en el futur. El nostre agraïment i felicitacions als estudiants del Cicle de Grau Superior d’Activitats d’Animació físic-esportives (AAFE) de l’Institut Rocagrossa per la seva implicació i motivació per organitzar i portar a terme aquest gran repte.