Halloween 2020 secundària

CATALÀ

A finals d’octubre vam celebrar Halloween amb un Concurs de Decoració de la Classe. Les aules es van omplir de sang, foscor i terror!! Els materials per a decorar havien de ser reciclats i reutilitzats.

Per al jurat va ser molt difícil prendre una decisió perquè totes les classes estaven terroríficament decorades i els alumnes van fer unes interpretacions que ens van emocionar. Moltes gràcies a tots!!!

Finalment, les classes guanyadores van ser: 1r ESO C, 2n ESO A, 3r ESO A i Projecte Edén. Ara… a gaudir del premi!!

ENGLISH

Last October, IE Lloret de Mar celebrated Halloween with a Classroom Decoration Contest. All the classrooms were filled with blood, darkness and horror!! Decorating materials had to be recycled and reused.

It was very difficult for the jury to make a decision because all the classes were extremely well decorated and the students’ performances were absolutely touching. Thank you very much!!

Finally, the winning classes were: 1st ESO C, 2nd ESO A, 3rd ESO A and Projecte Edén. Now … enjoy the prize