Festa de la interculturalitat 2018 PRI

Aquest dijous 1 de març la nostra escola es va omplir de colors i aires diferents per celebrar la 11è festa intercultural. Sota el lema “El riu” els 11 països o comunitats autònomes representats, van il·lustrar amb molta creativitat, els recorreguts de cada riu pels seus territoris: paisatges naturals, ciutats, escriptors, productes típics, contes, balls… Un goig pels sentits i pel gust, ja que després d’escoltar i veure cada representació vàrem degustar els productes típics. Moltes gràcies a les mames i als papes de Rússia, Eslovàquia, Hongria, Romania, Grècia, Anglaterra, Veneçuela, Argentina, Madrid, Castilla-León i Catalunya per presentar la riquesa dels seus entorns, que és el dels nostres alumnes. Un aplaudiment especial pels nens i nenes de l’IE, que varen col·laborar amb els seus pares en aquesta posada en escena. Les seves cares de felicitat i orgull quan mostraven el seu país, o representaven contes i jocs davant els seus companys, diu molt de la inclusió i maneres d’atendre la diversitat del nostre Institut Escola. Creiem que coneixent i acceptant tradicions i cultures diferents, el nostre Institut Escola aposta per aconseguir una escola inclusiva on tothom se senti identificat.