Exercicis expressió 1rESO

Els passats 5 i 11 de desembre els alumnes de 1r B i 1r C van rebre una sessió divulgativa d’expressió corporal i una petita introducció a les sevillanes en el marc de l’àrea d’educació física de l’Institut Escola. La MasterClass va anar a càrrec de Francisco Javier Morales (Chiqui), bailaor i professor amb molta experiència de diferents disciplines de dansa i ball.
La sessió va tenir una gran acceptació per part dels alumnes que van gaudir molt i van poder experimentar una sessió totalment diferent de les habituals que practiquem a l’àrea d’educació física.
Els alumnes de 1r A podran gaudir de la sessió el proper 14 de Gener.
Imatges link
Videos: