DENIP 2020

Divendres passat vam celebrar el Dia de la Pau a l’IE. Aquest any les activitats estaven pensades per reflexionar sobre el racisme. Els alumnes de 3r d’ESO que van treballar aquest tema a Cultura i Valors durant el primer trimestre, van fer de monitors de les dinàmiques que es van fer a primària i secundària, els alumnes de 4tC es van encarregar de les activitats dels més petits. Per acabar el matí es va fer la vuitena edició del concurs “Murals per la Pau”, que van guanyar els alumnes de 3r d’ESO B, i el Concert contra el Racisme que va ser presentat per alumnes de 4t i va comptar amb les actuacions d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. A sota podeu veure un vídeo resum.