Copa rei Hoquei patins

Els passats dies 22 i 23 de febrer una representació d’alumnes dels diferents cursos de Secundària van assistir als diferents partits de quarts de final de la Copa del Rei d’Hoquei Patins celebrada a Lloret de Mar.

La secció d’esports de l’Ajuntament liderada per la seva cap Elisenda Blanch, ens va regalar 5 entrades per cadascun dels dos dies que vam sortejar entre els alumnes interessats.

Els nois i noies que van assistir-hi Dijous van presenciar els següents partits:   Noia – Igualada i Lloret – Liceo.

Així mateix, els que van anar divendres van veure el FC Barcelona – Girona i Reus – Lleida