Rua de carnaval 2018

Molta animació per la nostra rua de carnaval 2018! Aquest any anaven disfressats de diferents jocs, com a cloenda d’una setmana temàtica molt divertida en la que vam estar investigant i jugant a un món de jocs.
Per primera vegada els companys de SEC d’arts escèniques, ens vàrem acompanyar amb la batucada i balls amb molt moviment i ritme. Tots els alumnes de C.Superior es van implicar al màxim participant també, en la batucada o ballant amb els més petits.
Petits i grans vàrem gaudir d’una festa molt entranyable que ens consolida com a Institut Escola.
Donem les gràcies a totes les mames d’infantil i C.Mitjà que han ajudat amb les disfresses, a la mama i al papa que van conduir les carrosses per segon any consecutiu i a tots els papes, mames, avis, àvies i veïns del barri de Fanals que varen acompanyar-nos amb cares d’alegria i de festa.