Xerrada “La transformació educativa, una visió global” i col·loqui amb Eduard Vallory

Eduard Vallory, director de Escola Nova 21

L’Associació La Verema s’estrena amb un acte públic organitzant una conferència i col·loqui amb Eduard Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya i director del programa Escola Nova 21 sobre la necessitat de transformació educativa arreu del món.

La xerrada tindrà lloc el dimecres 6 de març de 18 h a 19.30 h a l’Institut-Escola Les Vinyes. L’acte és obert a tothom però cal inscripció prèvia.

Si t’interessa l’educació i comprendre la transformació educativa que s’està produint arreu del món (i a casa nostra!) no et pots perdre la xerrada. T’hi esperem!

Hi haurà servei gratuït d’acollida si vens amb infants de 3 a 11 anys de Les Vinyes.