Sortida anual de centre

gualba
Al Parc Natural del Montseny

Divendres passat vam fer tots junts la sortida anual de centre. Tots els nenes i nenes, mestres i professorat de l’Institut-Escola vam passar plegats un dia de natura i activitats al Parc Natural del Montseny a Gualba.

Els nens i nenes d’infantil van fer una passejada pel bosc, acompanyats per unes fades que els van explicar que allà hi viu un tritó, l’Arni, i els van ensenyar a buscar pistes per intentar trobar-lo. Malauradament, érem tants que el tritó no es va atrevir a sortir a saludar… Però pel camí vam trobar fins i tot caus de ratolins!!

Els alumnes de primària van seguir la riera de Gualba fins el Toll, mirant la temperatura de l’aigua, observant si corria o estava estancada i recollint-ne mostres per comparar-la i mirar-la amb lupa.

I, finalment, l’ESO va fer un recorregut per gaudir i descobrir aspectes de la natura del parc natural, tot fent una passejada fins el salt d’aigua. Vam dinar junts i vam tenir una estona d’esbarjo i companyonia.

Àlbum de la sortida

Ser un Institut-Escola ens defineix i estructura el nostre projecte educatiu: així ho va copsar el reportatge sobre Les Vinyes que va fer programa “El Vallès Educa” de Canal Terrassa de televisió. Aquí el teniu!