Preinscripció escolar del 13 al 22 de maig del 2020

Ha sortit publicada les Instruccions per les quals es modificava la Resolució 576/2020 de 28 de febrer per poder iniciar el procés de preinscripció als ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

Tenint en compte la situació complexa que com a societat estem vivint us acompanyarem en tot moment en el procés de preinscripció si teniu dubtes, tant en la part telemàtica com en la part presencial.

Per a aquelles famílies que no vau poder assistir a les nostres portes obertes podeu consultar el TRÍPTIC PORTES OBERTES 2020 del nostre centre on trobareu els nostres principis del Projecte Educatiu, exemplificacions del nostre treball diari i el funcionament de l’AFA, les activitats extraescolars i del servei de menjador.

Tota la informació sobre la Preinscripció al nostre municipi, Castellbisbal, ho trobareu en el document que hem redactat conjuntament les direccions dels centres educatius. PREINSCRIPCIÓ – CURS 2020-2021

Podeu demanar dia i hora per fer la preinscripció presencial al centre accedint en l’enllaç de CITA PRÈVIA

En aquest document també trobareu totes les precaucions que cal tenir present si la preinscripció és presencial. Per tal de cuidar-vos i cuidar-nos us demanem que respecteu les mesures d’higiene i seguretat que se’ns demana des del Departament d’Educació.

Enllaços i informació d’interès

Formulari de preinscripció telemàtic (via internet)

Descàrrega del document de preinscripció presencial