Jornada de portes obertes

Aquest dilluns 18 de febrer de 2013, de les 17.30 a les 19.30, tindrà lloc la Jornada de portes obertes el centre. L’equip docent i els alumnes del centre us presentarem el Projecte educatiu, els equipaments i instal·lacions de l’Institut Escola Les Vinyes.

El proper curs 2013-2014 oferirem l’educació infantil completa i encetarem l’etapa de l’Educació Primària al centre. De l’ESO, oferirem 1r, 2n i 3r curs, seguint el creixement orgànic del centre. Podeu consultar la pestanya “Com treballem” per a tenir-ne més informació.

Així doncs, tindreu l’oportunitat de visitar l’Institut Escola per dins, conèixer el nostre projecte educatiu, i parlar amb les mestres i professorat, per informar-vos de primera mà de com treballem i com acollim els vostres fills i filles.

Us hi esperem!