Gràcies!

portes obertesGràcies a tots els alumnes de 1r d’ESO que han preparat els recorreguts pel centre, fent de guies del seu institut escola, ensenyant les aules i els espais i mostrant com es treballa a Les Vinyes. Gràcies per ser-ne exemple, amb la vostra alegria, entrega i responsabilitat.

Gràcies a tot l’equip docent d’educació infantil i educació secundària que ha preparat les aules dels alumnes, les aules específiques, les presentacions i els vídeos. Gràcies per explicar, amb orgull poc dissimulat, el vostre compromís i il·lusió amb el projecte educatiu que fem entre tots.

Gràcies a tot el personal no docent del centre, que ha contribuït a preparar les aules i els espais. Que ha  posat taules aquí, cadires allà, ha endreçat racons i que ha fet lluir tot el centre. Gràcies per atendre entrades i sortides, afinant la logística complicada d’un centre educatiu.

I, sobretot, gràcies a tots els pares i mares que heu assistit interessats a conèixer el nostre centre, el seu equip docent i les seves instal·lacions. Que heu vist els vídeos de presentació i heu seguit amb interès l’itinerari pel centre i les explicacions de docents i alumnes.

Estarem contents d’acollir-vos el proper curs, si ens feu la confiança d’incorporar-vos a la nostra comunitat educativa.

Benvinguts a Les Vinyes!

Vídeo de presentació d’Educació Infantil

Vídeo de presentació d’Educació Secundària

1. Ramon Nasarre

Tot i que el nostre país i, sobretot, les escoles es troben en moments difícils, és important remarcar que amb la voluntat i els esforços de tota una comunitat educativa compresa, es pot tirar endavant amb més força que mai.
    Gràcies per compartir el “gran” projecte de Les Vinyes amb tots nosaltres.
    Endavant amb la bona feina!!

2. Boris

Gràcies, Ramon!
    Ja ens hi esforcem, no ho dubtis. 🙂
    No sempre en sabem prou, ni tenim els recursos necessaris.
    Però seguim sempre endavant!
    Una abraçada,
    Boris

3. Rosa Sardà

Ja ho veus Ramon, compartint el projecte amb la comunitat educativa, i recordant la cançó del Lluís Llach, procurarem que el camí sigui llarg, profitós i que ens meni a bon port.
    Gràcies per continuar a prop nostre.
    Rosa

4. Retroenllaç: Calendari de preinscripció pel curs 2013-2014 | Institut Escola Les Vinyes