El projecte emPATItza't de cocreació a Catalunya Ràdio!

“Avui parlem d’Empatitza’t, el procés que ha fet durant tot un curs l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal per canviar el pati a través de les idees i la feina de mestres, alumnes i pares. Ens hi passejarem acompanyats de Boris Mir, el cap d’estudis, la Mireia Fuster, una de les mares que han participat en el procés, i un grup d’alumnes de tercer d’ESO que també ens explicaran què hi han fet.”

Aquestes són les paraules que la periodista Montse Poblet ha publicat al Blog de mestres de Catalunya Ràdio. El nostre projecte emPATItza’t de cocreació ha estat destacat a la secció i ha arribat a tot Catalunya!

Podeu escoltar el reportatge sencer a la web dels Informatius de Catalunya Ràdio clicant a la imatge o en el reproductor d’àudio que publiquem aquí mateix.

blogdemestres

Gràcies a tothom que ho ha fet possible: alumnes, famílies i professorat!