Setmana de la Ciència a Les Vinyes

Hem iniciat la Setmana de la Ciència a Les Vinyes amb una sessió amb Anton Aubanell titulada “Geometria i bombolles de sabó”. Hem fet dues sessions multitudinàries amb tots els alumnes de l’ESO. A través de les bombolles, hem anat desgranant secrets de les matemàtiques, de la geometria i de les propietats del sabó!

Anton Aubanell en un moment de l'exposició
Foto: Anton Aubanell en un moment de l’exposició

Durant aquesta setmana farem diverses activitats internes centrades en la ciència i també tots els “Bon dia” estaran dedicats a aquest tema.

Els alumnes de 4t assistiran a la conferència “Teràpia Gènica o com els gens es poden utilitzar per curar malalties”, a càrrec de Miguel Chillón, que es realitzarà el dia 19 de novembre a les 11,30 h a l’auditori “Els Costals” de Castellbisbal.

A més a més, a matemàtiques, estem portant a terme un experiment matemàtic sobre el comportament viral de les comunicacions en les xarxes socials. Segurament us arribarà a casa una senzilla proposta per a participar-hi. No deixeu de fer-ho! 🙂

Bona setmana i bona ciència!