Castanyada a Les Vinyes!

castanyeraTot i que el fred sembla que vulgui fer vacances, les castanyes i els panellets han arribat a Les Vinyes!

Aquests dies ho hem estat preparant tot per gaudir d’aquesta festa tan peculiar: hem treballat el significat de la tradició, hem organitzat un debat Castanyada vs Halloween, hem decorat els nostres racons, hem fet coques de tardor i panellets… i avui toca gaudir-ne! Al llarg del dia d’avui, els nens i les nenes d’infantil i primària descobriran els fruits de la tardor a l’exposició organitzada pels alumnes de secundària, coneixeran la castanyera i tastaran els panellets fets a l’optativa de “Cuina sense fogons”.

A la tarda, podreu passejar per la plaça de l’Església on hi trobareu, entre d’altres coses, una parada organitzada per l’AMPA amb manualitats relacionades amb la Castanyada per als més menuts i un espai organitzat per l’alumnat de 4t d’ESO (amb la col·laboració de les famílies) amb activitats, inspirades en el Halloween, per recaptar diners de cara al viatge de final d’etapa. Entre d’altres coses hi haurà berenar pels més petits amb uns venedors un pèl esgarrifats, varietat de sucs amb els quals després també podreu triar l’opció de còctel sense alcohol (preparats per ells mateixos).

Us hi esperem!

Properament podreu trobar els àlbums de fotografies de les activitats al Flickr de l’Institut Escola.