Calendari de final de curs

Un curs intens que ja s’acaba, contents i cansats, obrim la darrera setmana lectiva i us presentem el calendari de final de curs:

Calendari de final de curs d’educació infantil

• Dimecres 19 de juny: Festa d’Educació Infantil a les 18 h. després de la festa de l’ESO. Ballaran, cantaran i ens desitjarem bon estiu. 🙂

Cal que els nens i nenes d’infantil vinguin a les seves classes a les 17’45 h amb la samarreta que us haurem donat el mateix dia i uns texans.  Després de les actuacions es farà un petit pica-pica per acomiadar-nos.

Dijous 20 de juny:  Entrega dels àlbums de treball, de plàstica i dels informes. Aquests informes no cal retornar-los. La bossa verda i la carpeta de plàstica, si que cal. Es farà la celebració dels aniversaris d’estiu. No cal portar esmorzar!

Divendres 21 de juny: Últim dia de classe i festa de l’aigua al pati. Caldrà que portin banyador posat, xancletes, tovallola, alguna cosa per a remullar-se i roba de recanvi.

Dimarts dia 25 de juny: de 9 h a 13 h, totes les mestres seran al centre per  atendre les famílies que vulguin venir a comentar l’informe.

• Dimecres 26 de juny, a les 17h, reunió amb les famílies d’Educació Infantil per valorar el curs i fer propostes pel curs 2013-2014. Abans d’aquesta reunió rebreu un correu electrònic amb un qüestionari de valoració del curs. És important que el respongueu.

Calendari de final de curs d’educació secundària

• Dimarts 18 de juny, sortida final de tutoria al Canal olímpic, amb els alumnes de 1r d’ESO. Han de portar roba esportiva i dinar. Tenim previst arribar a les 16.30 h aproximadament.

• Dimecres 19 de juny: comiat del curs amb teatre, coreografies, percussió corporal i acrosport, preparat pels alumnes de l’ESO.  Alumnes i equip docent ens quedarem a dinar al centre en un picnic al pati i ens farem la fotografia del curs amb les noves semarretes estampades. Tenim previst començar a les 16,30h amb l’ESO. A les 18 h. la festa continua amb intervencions dels nens i nenes d’Infantil. No cal dir que hi esteu convidats/des.

• Dijous 20 de juny, sortida a l’Illa esportiva municipal: piscina municipal i pistes de tennis. Cal venir amb l’equipament adequat.

• Divendres 21 de juny, últim dia de classes, farem un horari especial de tutoria i lliurament de notes. Els i les alumnes de Secundària hauran de venir de 10 h a 13 h.

• Dimarts dia 25 de juny, 10 h a 13 h, tot el professorat serà al Centre per atendre els pares que vulguin algun aclariment sobre l’evolució dels fills i filles.

• Dimecres 26 de juny, a les 19 h, reunió amb les famílies de l’ESO per valorar el curs i fer propostes pel curs 2013-2014. Abans d’aquesta reunió rebreu un correu electrònic amb un qüestionari de valoració del curs, és important que el respongueu.

Anuari La veremaLa revista del projecte de 1r, a punt de sortir de la rotativa…  🙂