Avaluació del projecte educatiu

reunioESO
´Foto: Famílies en la sessió de treball

Aquestes darreres setmanes hem realitzat una avaluació dels aspectes més importants del Projecte educatiu del centre, tal com es va anunciar al Consell Escolar. Els alumnes de P5 han valorat el desenvolupament del curs i totes les famílies d’educació infantil van fer un qüestionari. Els resultats han estat presentats i comentats amb les famílies en una reunió específica. Per tots aquells que no vau poder assistir, aquí en tenim el resum.

Aprofitem per agrair la participació de tothom i celebrar el magnífic treball que ha realitzat l’equip de mestres d’educació infantil, que el procés d’avaluació ha posat clarament de manifest.

alumnes
Foto: Representants dels alumnes fent propostes de millora

A l’ESO, tots els alumnes han realitzat un qüestionari i han triat un equip de representants que, a partir dels resultats, ha fet propostes de millora pels propers cursos. Els pares i mares també han realitzat un qüestionari i han participat en una reunió de valoració. Els resultats generals del procés els podeu trobar en aquesta presentació.

Donem les gràcies a famílies i alumnes per la seva participació i implicació en el procés. També felicitem l’equip de professors de l’ESO pel seu magnífic treball! El Claustre del centre també ha fet un treball de revisió, canvis i millores a partir dels resultats d’aquesta avaluació, que ja hem començat a posar en marxa en la preparació del curs 2013-2014.

Gràcies a tothom i bon estiu!