MULLA’T PER L’ELA

ELA

La comunitat educativa de l’Institut-Escola Les Vinyes estem cridats a participar a la campanya anomenada “Mulla’t per l’ELA”, una iniciativa engegada per la Fundació Catalana d’ELA “Fundació Miquel Valls” per a recaptar fons i difondre el coneixement sobre la malaltia.

La convocatòria és per aquest dimecres a les 16:30h!

Es celebrarà un berenar a càrrec de l’AMPA on vendrem porcions de coques i pastissos i on l’alumnat del centre vendrà petits glaçons de gel, tot plegat per recaptar fons per la causa.

Com pots participar i col·laborar?
És molt fàcil, tens tres opcions que les pots combinar com vulguis!

1a. Col·laborant amb l’aportació d’una coca, magdalenes, galetes o pastís, per vendre’ls en porcions per recaptar fons. Es poden dur durant el matí a consergeria  i fins 10 minuts abans de les 16:30h.

2a. Comprant el berenar pels vostres fills i per vosaltres i/o comprant glaçons reutilitzables i impermeables.

3a. Remullant-nos amb un cubell amb aigua. (*)

4a. Fent una donació econòmica avui, o fins a finals de mes a consergeria.

Us esperem a berenar i a remullar-vos aquest dimecres 12 de novembre!

Us demanem que porteu alguna galleda o cubell i, si us ve de gust, algun element divertit de platja o mar.

Es farà un vídeo de tota la jornada, amb imatges de la preparació, del berenar i com no, de la gran remullada! I el vídeo finalitzarà reptant a un altre col·lectiu A MULLAR-SE!

Us hi esperem, la causa s’ho mereix!

Podeu trobar més informació sobre la malaltia clicant el següent enllaç: http://fundaciomiquelvalls.org/ca/ela_cat.html