Cloenda del 5è aniversari

Com tots ja sabeu, aquest curs ha estat el 5è aniversari del nostre Centre, i és per això que tots vam poder gaudir d’una festa de fi de curs plena d’activitats per petits, mitjans i grans.

La tarda va començar amb un munt d’activitats i jocs dirigits per monitors del nostre poble, als que els hi volem agraïr tot el que van fer i la il·lusió amb que van venir a participar de la nostra festa. Pintacares, manualitats, jocs de taula, slackline i d’altres activitats improvitzades van fer gaudir als nostres nens/es d’infantil i primària d’una tarda molt assoleiada.

Paral·lament, el Centre va muntar l’exposició del concurs de fotos dels 5 anys, amb totes les fotos que les famílies es van fer, en record d’aquest aniversari. Les fotos escollides com a guanyadores van rebre packs d’entrades de cinema per tots els components de la foto.

entrades cinema

Seguidament, vam poder plasmar les nostres mans al mural del 5è aniversari que ens acompanyarà per sempre i que va quedar xulíssim!!!!

mural 5 anys

Com a darrera activitat, vam gaudir d’un Pedra-Paper-Tissora comunitari, jugant barrejats nens/es, nois/noies, mestres, profes i pares/mares. I que, com podeu veure a la foto, els petits van arrasar….

pedra paper tissora

Com a final de les activitats lúdiques, una alumna i un profe ens van interpretar una peça de música en directe.

IMG_9336

Abans d’atacar el càtering que AMPA i Centre havíem contractat, es van fer diversos discursos recordant moments d’aquests 5 anys, i recíprocament, AMPA i Centre ens vam fer entrega d’uns detallets fets amb molta estima.

discursos festa

I, com no podia ser de cap altre manera, vam acomiadar emotivament a la nostra directora, Rosa Sardà, que com tots ja sabeu enguany se’ns ha jubilat i, després d’unes paraules d’agraïment, vam fer-li entrega d’un detall perquè ens tingui molt presents.

entrega rajola Rosa

Agraïr a totes les famílies que vau assistir a la festa i vau participar de totes les activitats, aguantant estoicament la calor que feia. Agraïr la visita dels exmestres i exprofes que van formar part de la història d’aquests 5 anys. Agraïr a totes les persones que van fer possible l’organització de la festa (contractacions vàries, cerca de regals commemoratius, compres, parar taules, recollida final,…)

punt de llibre

Recordeu que el punt de llibre commemoratiu que els hi vam regalar a mestres i profes, el rebreu a casa totes les famílies sòcies de l’AMPA.

Volem comunicar publicament a l’empresa ArtIntegrat que el resultat d’aquest punt de llibre hagi estat molt satisfactori per nosaltres. Estem encantats d’haver pogut treballar amb vosaltres!

Si voleu conèixer més de prop ArtInegrat, podeu accedir a la seva web http://artintegrat.org/artintegrat

1. Bàrbara

La festa va estar genial i el punt de llibre tot un detall. Una gran celebració per cinc anys ben intensos. Felicitas i continueu amb aquesta energia!