AFA: Serveis – Acollida -> Acollida de tarda

L’AFA organitza el servei escolar d’acollida i contracta aquest servei amb la mateixa empresa que gestiona el menjador escolar, “Cooperativa DOBLE VIA”.

Acollida de tarda INFANTIL i PRIMÀRIA*

*ATENCIÓ: el servei d’acollida de tarda s’oferirà durant tot el mes de setembre. A partir del mes d’octubre, en què també hi haurà disponibles activitats extraescolars, la seva continuïtat quedarà condicionada a la demanda (només es continuarà mantenint si es pot garantir un nombre fix d’alumnes durant tot el curs).

Tardes: de 16.30 a 17.30h.

Sortida dels infants: Porta principal del centre (carrer Major)

Preus  (Curs ’22 – ’23)

Horari d’acollida Servei FIX Servei esporàric
16:30 a 17:30 h (60 minuts) 35 € 3.30€

Inscripció

Les inscripcions al servei d’acollida de tarda es faran on line a través de l’aplicatiu informàtic: https://inscripcions.menjasa.coop/login.

Per a qualsevol qüestió relacionada amb el servei d’acollida podeu contactar amb la coordinadora del servei (Cristina),
a través del telèfon 694 412 534.

Si algun dia teniu una emergència, podeu utilitzar el servei d’acollida avisant prèviament per Whatsapp o bé trucant a la secretaria del centre!!!

Si teniu dubtes o suggeriments que volgueu transmetre a l’AFA, podeu enviar un correu a menjador.afa@ielesvinyes.net