Benvinguda curs 2019 – 2020

(Il·lustració: Joan Turu)

BENVINGUTS AL CURS 2019 – 2020

Estem a punt d’iniciar el nou curs escolar, el 10è, i des de l’AFA volem donar-vos la benvinguda i facilitar-vos la tornada amb informacions pràctiques.

Us recordem dates d’inici i altres informacions dels diferents serveis que l’AFA ofereix aquest curs 19-20 i que creiem que poden ser del vostre interès:

• Acollida matins (7.45 a 9.00h): 12 de setembre a les 7.45h.
  • Acollida de tarda12 de setembre. De 15.30 a 16.30h per a l’ESO i de 16.30 a 17.30h per a infantil/primària.
  • Extraescolars: 1 d’octubre. Encara sou a temps d’inscriure-us. La setmana del 16 de setembre us informarem definitivament de quines activitats es portaran a terme i quines no, en funció del número d’inscripcions.
  • Menjador: 12 de setembre per a tot l’amlunat excepte els infants d’EI (3 anys), que començaran el dia 16 de setembre per ajustar-ho al període d’adaptació.
  • Servei de Menjador EVENTUAL: 6,80€/dia. S’haurà d’abonar a la coordinadora de menjador (consergeria) el mateix dia o el dia abans, de 9.00 a 9.30.* Aquest any el Servei de Menjador ESO s’oferirà fins a les 16.30h per a les famílies que ho necessitin, sense cost addicional.

*Tardes del 12 i 13 de setembre: els alumnes de 1r. curs ESO acaben les classes a les 13.30 en comptes de les 14.30. Els alumnes que es quedin al menjador tindran monitors per cobrir l’hora de 13.30 a 14.30.
Aprofitem també per convidar-vos a la primera reunió de la Junta, el proper dijous 26 de setembre a les 20.30h a la biblioteca del centre. Participar dins de la comunitat educativa i estar prop del centre recolzant la feina dels mestres i professors és una experiència molt enriquidora que de ben segur us agrairan els vostres fills. Junts i amb colla podem fer moltes coses per millorar el projecte del centre i el camí educatiu dels nostres infants. Animeu-vos! Estarem encantats de poder comptar amb la vostra ajuda!

INFORMACIÓ IMPORTANT

• Recordeu que per fer ús dels serveis de l’AFA cal ser-ne soci. Si no heu emplenat la inscripció, encara hi sou a temps. Feu-ne el pagament i envieu el full d’inscripció i el comprovant a afa@ielesvinyes.net o deixeu-lo a la bústia de l’AFA que hi ha a consergeria.
  • Per contractar els serveis d’acollida, de menjador pel curs 2019-20 feu servir el portal d’inscripcions de MenjaSa. Aquest procés s’ha de fer cada any encara que els serveis que necessiteu siguin els mateixos d’un curs a l’altre. El registre es fa un sol cop.
  • No s‘admetrà cap sol·licitud de famílies que tinguin deute del curs anterior.
  • Recordeu indicar a tots els formularis si sou famílies monoparentals o nombroses, així com si hi ha germans a les mateixes activitats, per gaudir de descomptes en aquells casos en que sigui possible.

Que tingueu un bon inici de curs!