JA TENIM AQUÍ LES…

PANCARTA 2015

Us convidem a conèixer més de prop el nostre Centre i el seu projecte.          Us esperem!!!

L’AMPA, com cada any, participarà activament de la jornada de portes obertes. L’associació vol mostrar, a les famílies, el treball que es fa des de l’entitat, els diferents serveis i activitats que ofereix, i els projectes que subvenciona.

(Podeu consultar el tríptic informatiu del Centre   )

(Podeu consultar el díptic informatiu de l’AMPA   )

A gencat.cat  podeu consultar el calendari de preinscripcions 2015-2016  i la documentació necessària.

1. Mireia

Encantats de ser-hi: AMPA, equip docent i alumnes. La comunitat educativa unida per a acollir a qui tingui ganes de veure i conèixer l’Institut-Escola de prop.

2. Joan Comellas

Estem molt contens que el sentit comú ha decidit finalment no tancar cap escola. Una decisió encertada, justa i coherent. És sens dubte una molt bona notícia per tothom.
    Enguany viurem una jornada de portes obertes amb més il·lusió que mai. Alliberats de incerteses, neguits i patiments que no s’havien d’haver produït mai.

3. AFA Autor de l'article

Felicitats!
    Quedo meravellada veient que, després de tota la feina que feu, encara us presteu a “ajudar en el que calgui”.
    Amb mares i pares com vosaltres és un gust treballar.
    Moltes gràcies per la iniciativa, el bon gust, el treball, i la il·lusió que es palpen en les revistes, la pàgina web, i en tot el que feu per Les Vinyes.
    Ens veiem dimecres a les Portes Obertes!

1. AFA Autor de l'article

Us heu fet estimar, i molt!
      Com no voleu que estiguem disposats a ajudar-vos…?
      La millor manera d’agrair-vos tot el temps extra que dediqueu perquè els nostres fills/es facin el que fan a Les Vinyes, és estar al vostre costat pel que calgui!
      Així que, encara que ja us ho hem dit moltes vegades, GRÀCIES!!!!!