MONTQUÍMIC 2019

El passat dimecres 3 d’abril va tenir lloc la segona edició de la fira Montquímic.
Novament, la jornada es va dividir en tres fases: mostra dels experiments als alumnes de les altres escoles participants i a les empreses col·laboradores, visita als estands dels altres centres participants i assistència a l’exhibició d’en Marc Boada.

El nostre centre va participar amb els alumnes de 2n d’ESO portant experiments relacionats amb dos elements químics: l’hidrogen i el coure. L’hidrogen és l’element més abundant a l’Univers i el coure és un element d’una importància cabdal en el desenvolupament tecnològic, tant a la prehistòria com en l’actualitat.

La fira dona a conèixer el paper de la química a la nostra societat, que en molts aspectes ha facilitat i millorat la vida de les persones. Per altra banda, també potencia l’aprenentatge dels nostres alumnes a través d’una metodologia pràctica fent que l’alumnat exposi els seus experiments en relació als canvis químics.

Agraïm la participació i motivació dels nostres alumnes i els volem animar a descobrir una ciència íntimament lligada a les nostres vides.