LA TORDERA PREMIADA EN EL CONCURS D’ÈTICA I CIÈNCIA

La Tordera guanya el segon premi d’Ètica i Ciència de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.

La Fundació atorga tres premis per a institucions educatives que fomenten la consciència ètica, la sensibilitat dels estudiants en relació amb els temes científics i les iniciatives que promouen reflexions al voltant de les repercussions ètiques de la ciència, la recerca i la tecnologia. El segon premi està valorat amb 2.500 euros que serviran per salvar els arbres del pati amb la instal·lació de reg gota a gota.
El projecte presentat per iniciativa de la comissió d’Escola Verda ha estat “El Trueque Blau” que va realitzar l’alumnat de 6è el curs passat. També va ser presentat en el Fòrum d’Escoles Verdes de primària del Vallès Oriental al Museu de Ciència Natural de Granollers.
El projecte sobre la roba “Trueque Blau” promou l’intercanvi de roba per tal de reciclar i donar-li una segona oportunitat.
Enhorabona a l’alumnat i esperem que el segon “Trueque Blau”, que es farà aviat, sigui un èxit.
Estem molt orgullosos, aquest curs ja hem recollit tres premis:
La millor unitat didàctica amb “La Gala dels Oscars” que va guanyar la docent Xiu D a l’entitat Grup_aprènonline.
El millor dibuix que va guanyar l’alumna Vinyet C. al concurs “Descobreix el Riu” organitzat per la Fundació Rivus.
I ara el segon premi d’Ètica i Ciència de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.