LA NOSTRA ALUMNA VINYET DE 1r D’ESO PREMIADA AL CONCURS DE DIBUIX “DESCOBREIX EL RIU”

Felicitem  la nostra alumna Vinyet de 1r d’ESO que ha estat premiada pel seu dibuix en el concurs “Descobreix el Riu” organitzat per la Fundació Rivus. Aquesta edició estava dedicada al Blauet. La Vinyet ha recollit un premi i a més a més el seu dibuix ha estat escollit per inspirar la imatge de l’edició del curs 2023-2024.

Adjuntem l’enllaç de la Fundació Rivus on podeu trobar informació i fotografies de l’entrega dels premis.

Enhorabona Vinyet !