3r d’ESO – JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ

Ahir, divendres 26 d’abril, els alumnes de 3r ESO van poder gaudir d’una jornada de sensibilització duta a terme per la Federació de paràlisi cerebral al Sot de les Granotes.

El taller va consistir en practicar diferents esports adaptats, alguns dels quals es juguen en els jocs paralímpics. Van poder jugar a la “Boccia”, el “Goalball”, Slalom, Bàsquet amb cadira de rodes, etc.

Va ser una jornada intensa on els alumnes, a part de gaudir, es van poder posar en la pell d’aquestes persones. L’experiència els va copsar i els va fer entendre moltes de les dificultats que superen dia rere dia.