Escola al bosc

Cada dilluns a la tarda les Gegantes i els Cavalls gaudim de l’escola al bosc.

La natura és un espai de joc i de descoberta del món inigualable. El contacte directe amb la natura és essencial pel  desenvolupament físic, emocional i espiritual dels infants.

La necessitat de sortir de l’escola i explorar el món és essencial. Davant de l’exploració, la passejada i el joc entre iguals, obtenen una quantitat d’informació sensorial que els arriba a través dels materials vegetals i minerals que troben a la natura (pinyes, fulles, troncs, pedres, molsa…) I és que els elements naturals es presenten amb una varietat de formes, olors, colors, sons, textures i combinacions tan gran que es fa impossible abastar-les totes. Si afegim la fascinació que senten els nens i les nenes  davant el descobriment del món animal, i les oportunitats d’aprenentatge que aquest presenta, ens adonem que la natura és un espai de joc però alhora un espai de gran descoberta científica.

Cada dilluns continuarem gaudint d’aquests entorns naturals que tenim a l’abast i que ens fan sentir tan afortunats.

Escola al bosc CAVALLS

Escola al bosc GEGANTES i GEGANTS