CONSELL D’INFANTS 2022-2023

Avui l’alumnat de 5è ha assistit a la xerrada informativa sobre el Consell d’Infants de Santa Maria de Palautordera.

Els companys de 6è i 1r d’ESO que ja han format part del Consell els han explicat quins objectius i funcions té el Consell d’Infants.

Aquest projecte està liderat per l’Ajuntament i té el propòsit de fer participar i prendre consciència als nens i nenes en temes d’interès municipal amb la intenció d’aconseguir millorar aspectes que afecten el seu entorn.

Els nens i nenes de 5è triaran dos representants que es reuniran mensualment al Centre Cívic de Palautordera amb representants d’altres escoles per proposar i consensuar propostes de millora pel poble.