CELEBREM L’ÚLTIM DIA DE CURS

Els nens i nenes, nois i noies de La Tordera s’han acomiadat del curs, un curs diferent i força intens i per això els volem felicitar per la seva resiliència i valentia i per això els hem obsequiat amb una “pulsera” amb la frase “Jo tinc el poder”.

Ens hem acomiadat dels nostres alumnes de 4t d’ESO, ja s’han fet grans i marxen de la Tordera per iniciar una nova etapa en el seu camí. Els hem fet un passadís i un fort aplaudiment per desitjar-los molta sort. Quina emoció!!

Els nens i nenes de 1r de primària han traspassat als de P5 les claus per tal de poder entrar en la nova etapa i els han explicat emocionats les seves vivències, també han fet traspàs de claus els nois i noies de 1r d’ESO als de 6è i han pogut compartir i explicar-se les aventures i reptes que es trobaran.

Durant tot el matí dos canons no han parat de treure escuma de colors i al ritme de la música tot l’alumnat ha pogut refrescar-se, ballar i riure. Ha estat una activitat molt divertida!!!

Després de tantes emocions els alumnes han compartit a les seves aules un aperitiu per desitjar-se un molt bon estiu!