BEQUES CAMBRIDGE SCHOOL

La nostra alumna Aisa de 3r d’ESO ha guanyat una de les 25 beques que concedeix l’acadèmia d’anglès Cambridge School.

L’acte de lliurament es va fer a la Casa de la Cultura de Granollers a la qual són convidats els candidats seleccionats, les seves famílies, professors, personalitats locals i l’alcaldessa de Granollers.

Les beques són per alumnes de 3r d’ESO provinents d’instituts públics dels nou municipis on Cambridge School hi té una escola (Granollers, Cardedeu, La Garriga, Sant Celoni, Mollet, Llinars, La Roca, Parets i Vilanova del Vallès).

Felicitats Aisa!