MOVIE DIRECTOR JAUME COLLET-SERRA INTERVIEW – 6th grade

L’alumnat de sisè va fer una videotrucada en anglès amb el director de cinema Jaume Collet-Serra. D’origen català, en Jaume va tenir molt clara la seva professió des de ben jove i se’n va anar a estudiar als Estats Units i amb el temps ha fet una sòlida carrera a Hollywood.

En Jaume va tenir l’amabilitat d’accedir a fer una trobada virtual i respondre a totes les preguntes que els nens i nenes li havien preparat sobre la seva trajectòria professional i personal.

Vam connectar amb una realitat molt diferent de la nostra però molt interessant i engrescadora per l’alumnat; vam connectar amb l’altra banda del planeta i vam fer servir l’anglès. El grup va quedar molt impressionats amb els actors, actrius a qui ha dirigit i les pel·lícules que ha fet i en Jaume felicitar els nens i nenes pel seu anglès i el seu saber estar.  Una experiència única.