Pont Gaudí

L’exposició del Pont Gaudí és la presentació final del projecte fet als dos 6è durant aquest primer trimestre a les àrees de Visual i Plàstica, llengua Catalana i Castellana.

Després d’haver visitat la Sagrada Família, els i les alumnes han elaborat textos sobre la biografia de l’arquitecte, la seva obra i la inspiració en la natura que va quedar palesa a cada detall de la seva obra

.Les vidrieres els van cridar molt l’atenció per la seva bellesa i colors. Els freds de la banda de llevant, com quan es lleva el dia que els colors són més tènues; i els càlids a la banda de ponent, com quan cau la tarda els colors són més intensos.

Així, a l’escola, han representat el Pont Gaudí, amb uns colors a cada extrem i al sostre de vidre les vidrieres que permeten passar la llum i il·luminar aquest pas deixant-lo ple de colors i harmonia.