INICI DEL SEGON TRIMESTRE

Passades les festes de Nadal, els alumnes de sisè iniciem el segon trimestre amb molta il·lusió, primer per retrobar-nos amb els companys i companyes i després perquè els reis ens han deixat un regalet: uns retoladors i uns quaderns de dibuix per escriure fent servir la tècnica del lettering.

El lettering és l’art de dibuixar lletres i el nostre objectiu és millorar l’ortografia i la cal·ligrafia d’una manera més divertida. Forma part de la programació que portarem a terme fins a finals de febrer, la qual es centra en la lecto-escriptura.

D’altra banda, hem començat a llegir el llibre de Laia Longan “Jo que vaig dormir amb lleons”. Treballem la lectura en veu alta i cada alumne llegeix un paràgraf. Després, un cop llegit un capítol sencer escrivim les tres idees principals, les quals ens serviran per escriure un resum més endavant.