Tal i com us explicàvem fa unes setmanes vam centrar el nostre estudi en les principals etapes de la prehistòria. A dia d’avui i durant les primeres setmanes d’aquest darrer trimestre de curs, hem iniciat un nou projecte sobre l’Edat Antiga. Ens hem dividit en 6 grups (Egipcis, Íbers, Celtes, Fenicis/ Cartaginesos, Grecs i Romans) que tenen per objecte esbrinar les característiques principals dels pobles/ civilitzacions que van habitar durant aquest període de la història. D’aquesta manera cada grup està elaborant una presentació compartida pel Drive amb la resta de companys/es de grup per establir els criteris de treball a seguir partint d’un guió o itinerari donat.
Tot i que cada grup té uns objectius i un producte final per exposar i compartir, donem molta importància a les interaccions entre el grup. És imprescindible fer una bona distribució de rols i de tasques així com cercar solucions als entrebancs o “petits problemes” que puguin sorgir a nivell material o a nivell personal. La llibertat que té cada grup en la creació d’un treball més personal i diferenciat ajuda els i les alumnes a adquirir més autonomia i responsabilitat davant la resta de companys/es, doncs també acostumem a exposar i compartir com ha funcionat el grup en cadascuna de les sessions.