Celebrem Sant Jordi

Durant tot el divendres hem estat gaudint de diferents actes i activitats realcionades amb la festa de Sant Jordi.

A primera hora del matí tots els/ les alumnes de l’escola ens hem trobat al pati i hem estat els encarregats de fer una petita performance amb un breu moviment d’expressió corporal. Acte seguit s’ha procedit a fer la  presentació de la festa en diferents idiomes i a continuació hem realitzat una estona de  lectura compartida amb els altres grups de l’escola. Nosaltres hem acompanyat els/les alumnes dels grups de P4.

Després d’esmorzar tots els/les alumnes de cinquè ens hem trobat al gimnàs de l’escola on hem pogut compartir unes breus i divertides representacions teatrals fetes i realitzades per els dos grups classe. Els dos grups s’han disfressat, han gaudit de la proposta i  i han mostrat un gran entusiasme per preparar i mostrar als altres el treball realitzat.

Finalment per tancar la festa  tots els alumnes del cicle superior ens hem barrejat i hem participat d’una tarda lúdica de tallers relacionats a la festa. Hem fet jocs en llengua anglesa, una rosa molt dolça, un punt de llibre, un espai de lectura i gravació i uns tatuatges amb henna i retoladors que han engrescat molt a tothom.

Més enllà del que hem fet també valorem enormement el fet de poder- nos retrobar tots junts a la pista i de poder interactuar i compartir com feiem fa dos anys.

Enhorabona a tots/es per fer un dia tan especial!

Fotos de la festa