CICLE INICIAL CELEBREM SANT JORDI!

Hem tornat de vacances i de seguida ens hem posat a treballar gaudint d’uns dies molt especials!

Durant tota la setmana els nens i les nenes de tot el cicle inicial hem estat molt afortunats per totes les activitats fantàstiques que hem pogut dur a terme. Hem fet tallers de clauers i roses a 1r i de punts de llibre amb pinces a 2n.

Alguns alumnes de l’escola i els pares i les mares artistes que tenim a les aules, ens han regalat uns tastets literaris impressionants! Des d’aquí us volem agraïr tota la dedicació i voluntat per fer d’aquesta setmana uns dies que no oblidarem! Hem gaudit de contes narrats, explicats en diferents llengües, teatralitzats, amb titelles, hem pogut escoltar part del cantània que es realitza a 5è, etc. Moltes, moltes gràcies famílies i alumnes de l’escola!!!.
Atenció!!!! Hem de dir que hem tingut entre nosaltres el plaer de tenir aquestes dues setmanes una de les nostres mestres que és també una gran escriptora. La Monste V, mestra que ha estat fent la substitució de 1r B, ha publicat aquesta  setmana el seu 1r conte il·lustrat Lana i el bosc. La mateixa autora ens l’ha explicat i li hem pogut fer moltes preguntes . És la primera vegada que coneixem l’escriptora d’un dels nostres contes i ens ha semblat una experiència increïble! Moltes gràcies Montse per compartir amb nosaltres aquest moment tan bonic!

Per acabar la setmana hem gaudit d’un matí ben assolellat per celebrar Sant Jordi! Després de 2 anys ens hem pogut reunir tots junts a la pista i els alumnes de 1r i 2n d’ESO ens han acompanyat i ens han fet de padrins de lectura. Ha sigut molt emocionant! Hem gaudit de la festa i hem regalat a l’escola, en motiu dels 20 anys que celebrem aquest curs, uns agraïments que ens han sortit del cor i els hem escrit i penjat en uns arbres de fusta que podreu anar a veure a l’Àgora.  A la mateixa Àgora, també hi tenim preparat, per segon any consecutiu, el nostre fantàstic restaurant literari que mantindrem obert durant dues setmanes. Quantes emocions i novetats!!!!

Us convidem a veure un tastet de fotografies i petits fragments de tots aquests moments tan especials que hem viscut!!!!

Feliç Sant Jordi!!!