Sortida de tardor cicle mitjà

Aquesta setmana tot el cicle mitjà hem fet una sortida d’entorn al Molí del Pedrenyal coincidint amb la proximitat  de la Castanyada. Es tracta d’una activitat que portem a terme en el nostre entorn més proper des d’una vessant lúdica que té com a objectiu el gaudi de tots/es els/les alumnes alhora que posen en pràctica mecanismes i estratègies de convivència i interrelació a partir del joc i la pròpia descoberta.

Tots/es els/les alumnes del cicle han compartit i experimentat a partir dels diversos jocs o propostes que han anat posant en pràctica d’acord als seus interessos i al que el propi entorn els oferia. D’aquesta manera hi ha qui s’ha dedicat a buscar i observar animals mentre altres estaven entusiasmats amb la construcció de cabanes, recollint i pintant pedres o simplement fent jocs d’equilibri mentre creuaven el riu per sobre els còdols que delimitaven una petita passarel·la.

Ha estat un bonic matí i una experiència que de ben segur que tornarem a repetir!!

FOTOS Alumnes

Tutors de 3r i 4t