Cercavila amb en Tabi i la Tabina, la Cuca i el Sol Solet!

Hola de nou famílies de la Tordera!

El passat divendres 4 de novembre vam celebrar una cercavila gegantera al pati de la nostra escola… Sí, sí, ho heu escoltat bé, al pati de la nostra escola!!!

En Tabi, la Tabina, el Sol Solet i la Cuca van aparèixer al pati d’infantil i al ritme dels timbals i les gralles vam anar plegats fins a la pista on ens vam trobar amb els companys i companyes del cicle inicial. Va ser una gran festa!

Els Gegants de l’Institut Escola La Tordera necessiten moltes mans per sortir per les nostres viles i pobles i per això us encoratgen a formar part de la colla gegantera!! En Tabi i la Tabina presideixen el nostre espai central a l’escola, l’Àgora i sempre ens acompanyen en festes i celebracions. Els estimem molt i ells a nosaltres, amb les seves ballaruques i salutacions ens ho passem molt bé i ens encanta sempre que ballen amb els sons de les gralles i els timbals!

Visca la colla gegantera i els Gegants de la Tordera!!!

Gràcies a totes per participar en aquesta trobada i per molts més anys de colla, festa i xerinola!

FOTOS CERCAVILA